Abiks

Millised on põhilised erinevused võrreldes uut ja vana kodulehte?
Kliendi jaoks suurema nähtava arendusetapina oleme valmis saanud uue avaliku kodulehe. Suurimaks erinevuseks eelneva lehega on see, et info teenuste kohta on eraldi õigusaktide infosüsteemist. Seega hetkel eksisteerib meil kaks täiesti erinevat keskkonda: avalik ja töökeskkond. Avalik lehekülg sisaldab informatsiooni ESTLEXi ja meie poolt pakutavate teenuste kohta, töökeskkond on keskkond õigusaktide otsimiseks.

Kuidas siseneda töökeskkonda?
Töökeskkonda sisenemiseks tuleb vajutada punasele nupule "Sisene ESTLEXi õigusinfosüsteemi" või "Lingid teenustele" alt vajutada vastava teenuse nimetusel, mida kasutada soovite.

Mis on "Lingid teenustele"?
Selles alajaotuses on võimalik siseneda Estlexi erinevate teenuste või Eesti Õigusaktide Registri kasutamise keskkondadesse.

Kuidas toimib ESTLEXi avalikul veebilehel olev otsing?
Avaliku veebi otsinguga saab otsida teavet vaid veebi sisust, mitte aktidest. Näiteks sisestades sõna keskkond juhitakse teid Keskkonnaõiguse kogumiku teenuse kirjelduse juurde. Aktide otsimiseks tuleb siseneda töökeskkonda "Sisene ESTLEXi õigusinfosüsteemi" ning seejärel kasutada seal olevaid erinevaid otsinguvorme.

Kust leida infot aktide otsimise kohta?
Aktide otsmise kohta leiab informatsiooni "töökeskkonna" rubriigist KKK (korduma kippuvad küsimused) või töökeskkonnas teenusel olles vajutades nupul "Abi".

Kuidas kontakteeruda Estlexiga?
Kõige kiirem ja lihtsam viis oma küsimusele vastuse saamiseks on helistada meie klienditeeninduse telefonil 6715 133. Kontakteeruda saab ka tagasiside vormi kaudu või helistades kontakt all olevatel numbritel.